Заклад працює за концепцією
"Школа-родина"
Мета програми:
• об'єднання зусиль педагогів і батьків у створенні умов для формування в дитини якостей, необхідних для її самовизначення та самореалізації, для подолання труднощів і самореабілітації у випадку невдачі;
• взаємодія школи та родини в питаннях виховання й освіти дітей, реалізації комплексу заходів для соціального захисту дитинства.
• підвищення педагогічної культури населення , поліпшення якості родинного виховання в системі педагогічного супроводу сім’ї й всеобучу батьків.
Задачі програми:
• створення налагодженого механізму взаємодії школи та родини;
• створення інформаційного середовища, що забезпечувало 6 задоволення інформаційних потреб батьків;
• розробка й поетапне впровадження нових форм і методів, прогресивних технологій у роботі з родиною;
• формування поважного ставлення родини та школи до дитини й один до одного, уміння конструктивно підходити до розв'язання конфліктів.
• інтеграція зусиль сім'ї і педколективу в діяльності щодо розвитку діяльності дитини.
• створення системи просвітницької роботи спрямованої на підвищення правової культури батьків.
• Надання психолого – педагогічної підтримки та допомоги проблемним сім'ям.
Етапи реалізації Програми « Школа – родина»:
· Організаційно – концептуальний етап – січень – вересень 2011 р. Розробка Програми, Концепції розвитку закладу; визначення стратегій, механізмів розвитку; виявлення ресурсів реалізації Програми
· Практичний етап – вересень 2011р – грудень 2015 років. Практична реалізація інноваційних проектів Програми , здійснення пошукової роботи, моніторингового дослідження.
· Підсумковий етап – січень 2015 – грудень 2015 року. Аналіз результатів впровадження Програми розвитку закладу; визначення перспектив подальшої життєдіяльності закладу.
Виконавці Програми:
· Педагогічний , батьківський, учнівський колективи
Коментарi